Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΛΟΙΠΟΝ


Στις 20 Ιουλίου του 1969, ο Νηλ Αρμστρονγκ, ο πρώτος αστροναύτης που πάτησε στη σελήνη, ακούστηκε να λέει από τον ασύρματο της ΝΑΣΑ το ιστορικό: "είναι ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο αλλά ένα μεγάλο για την ανθρωπότητα." Λίγο αργότερα, πολλοί επιμένουν, πως είπε μια ακόμη ιστορική αλλά περίεργη φράση : GOOD LUCK, MR.GORSKY. "Καλή τύχη κύριε Γκόρσκι"
Πίστεψαν πως πρόκειται για μια ευχή προς κάποιον σοβιετικό κοσμοναύτη. Οι υπηρεσίες ασφάλειας της ΝΑΣΑ, άρχισαν να ψάχνουν τους καταλόγους τους, αλλά τέτοιο όνομα κοσμοναύτη δεν υπήρχε. Ο Άρμστρονγκ μετά την επιστροφή του στη γη, αρνήθηκε πεισματικά να πει τι εννοούσε. Εικοσιέξι χρόνια μετά, το 1995, σε μια συνέντευξη τύπου στη Φλόριντα, ο Άρμστρονγκ έλυσε το γρίφο
Όταν ήταν μικρός πήγε στην αυλή του γείτονά του, του κυρίου Γκόρσκι, να ψάξει μια μπάλα του μπέηζμπωλ που είχε χάσει. Φτάνοντας κοντά στο παράθυρο άκουσε την κυρία Γκόρσκι να λέει στον άντρα της "τι θες, στοματικό έρωτα; Αποκλείεται. Μόνο αν ο γιος του γείτονα πάει στο φεγγάρι"
Όταν ο γιος του γείτονα ,Νηλ Άρμστρονγκ, έκανε το αδιανόητο, πάτησε στο φεγγάρι, εκτός από το χρέος προς την ανθρωπότητα, θυμήθηκε και το χρέος στον κύριο Γκόρσκι.
Η ιστορία αυτή ίσως να μην είναι αληθινή. Ίσως είναι ένας urban myth. Ένας αστικός μύθος που εφευρέθηκε γιατί οι εφευρέσεις κάνουν καλό στην ελπίδα. Και στους ανθρώπους.
Την θυμήθηκα πάντως πριν από καιρό συζητώντας με μια φίλη. Με είχε ρωτήσει για το αν ήθελα να πραγματοποιήσω κάποια επιθυμία μου, απ αυτές που ανεβαίνουν στα σύννεφα της φαντασίας για να δουν από ψηλά την πραγματικότητα. Και τότε θυμήθηκα εκείνες τις μέρες του 1984.
Ήταν οι Ολυμπιακοί του Σεράγεβο. Είχα δει στην τηλεόραση μια οπτασία να γλυστρά στον πάγο. Έτρεχε, έκοβε τον πάγο με τα παγοπέδιλα και το κοινό με τα γκρίζα της μάτια. Γέλαγε, άφηνε μετέωρο το χαμόγελό της για να ολοκληρώσει τη φιγούρα της και μετά συνέχιζε να γελά με τη σιγουριά του νικητή.
Την επόμενη μέρα έκοψα την φωτογραφία της Καταρίνας Βιτ από την πρώτη σελίδα μιας εφημερίδας και την κόλησα στον τοίχο. Ήμουνα σίγουρος πως όλη η υφήλιος ήταν το ίδιο ερωτευμένη με εμένα. Υποσχέθηκα όμως στον εαυτό μου, πως εγώ θα ήμουν αυτός που κάποτε θα της το έλεγα. Και ήμουν σίγουρος πως θα γελάσει σε μένα , με τον ίδιο τρόπο που γελούσε γλιστρώντας με τα παγοπέδιλά της, πάνω απ τις επιθυμίες των αντρών του κόσμου.
Όταν είπα την ιστορία στη φίλη μου άρχισε να γελάει. "Έχεις μεγάλη φαντασία φίλε μου". Τότε της είπα την ιστορία με τον Άρμστρονγκ και τον Γκόρσκι.
"Κοίτα μην σου ευχηθώ εγώ κάποτε καλή τύχη" της απάντησα.
Δεν ξέρω αν με πίστεψε. Μάλλον όχι. Εγώ το εννοούσα. Και ήρθε η ώρα

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕΝΑΔΑ

(Για αυτούς που ξέχασαν αλλά και γι αυτούς που επιμένουν να θυμούνται η Καταρίνα-Κάρμεν το 1988 .)
Στη φωτό πάνω η Καταρίνα σήμερα
..........................................................................................................................................................................

55 σχόλια:

athinovio είπε...

τί εννοείς?
πέ΄ς μας όλες τις σκανδαλιστικές λεπτομέρειες!

αφού το κατάφερες σου αξίζουν συγχαρητήρια ούτως ή άλλως....

νατασσΆκι είπε...

OYAOY!!!!!!

(πού την είδες; Και γιατί δεν το είπες πριν, ήθελα κι εγώ αυτόγραφο!!! Το έχουμε ξαναπεί, άλλωστε :) )

και; Γέλασε;

Madame de la Luna είπε...

Πάντα πίστευα στη ρήση του Τσε: "Να είστε ρεαλιστές. Να ποθείτε τα αδύνατα". Αλλά και στην άλλη του Καζαντζάκη: "Φτάσε εκεί που δεν μπορείς". Οπότε είμαι απολύτως σίγουρη πως κι άλλα όνειρα σου θα πραγματοποιηθούν. Αλλά κι εγώ αυτό που ρωτάει το Νατασσάκι αναρωτιέμαι: Σου χαμογέλασε; Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

"Έλληνας μπλόγκερ 42 ετών "εθεάθη" να συνομιλεί με τη γνωστή (πάλαι πότε) αθλήτρια του καλλιτεχνικού πατινάζ Καταρίνα Βιτ.

Πληροφορίες που αναφέρουν ότι του χαμογέλασε, σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές κρίνονται ως αληθείς".

Ερώτημα: η αντιστοιχία η δική σου με ποιο πρόσωπο είναι δυνατή;

Με τον Ά ρ μ σ τ ρ ο ν γ κ που έκανε το όνειρό του πραγματικότητα και πάτησε στο φεγγάρι

ή με τον

με τον κ. Γ κ ρ ό σ κ ι που μετά το πάτημα του Άρμστρονγκ, ο όρος της συζύγου "εκπληρώθηκε" και ίσως είχε καλύτερες πιθανότητες (γιατί με τις γυναίκες ποτέ δε ξέρεις) να του κάνει το "χατήρι" η κ. Γκρόσκι;

Υ.Γ. Η ερώτηση, παρακαλώ να μη θεωρηθεί πως ζητά και απάντηση.
Προς θεού!

Καλό χειμώνα!
... με τα φ τ ε ρ ά του δημιουργικού σας οίστρου, πάντα δ υ ν α τ ά και έτοιμα για καινούρια πετάγματα.
Α! και χωρίς την αίσθηση του ανεκπλήρωτου.
Ήδη το χαμόγελο της Καταρίνας σας κάλυψε ένα "κενό", νομίζω.

roula karamitrou είπε...

Καλώς τονε και με ευχάριστα :)
Ποίημα η Καταρίνα και το γέλιο της
Γιαυτούς που επιμένουν
και στον πλάτανο!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλή η Καταρινούλα, αλλά εγώ έχω καψουρευτεί μια κινέζα αρσιβαρίστρια!

marianaonice είπε...

Μιλάμε για θεάαα!!!!
Μπράβο άλλε μου, έκανες το όνειρό σου πραγματικότητα!!
Και τα απίστευτα γίνονται έτσι πιστευτά!!
Περιμένουμε νεότερα!! Σου χαμογέλασε;; Και τι χαμόγελο!!
Της είπες ότι ήσουν ερωτευμένος μαζί της;;;....
Πάντα τέτοια!!

Καλό φθινόπωρο!!

faraona είπε...

Η Καταρινα υπηρξε η θεα μου επι σειρα ετων.Δεν βλεπω καν το βιντεο γιατι τοχω δει δεκαδες φορες κι εχω και κασσετες της πριν βγουν τα ντι βι ντι.
Μετα οταν αρχισε να ασχολειται με το μοντελιγκ λιγο με απογοητευσε ειναι η αληθεια.Τωρα τελευταια δε την εχω χασει και τελειως .Ειναι και σαρανταρα πια μεγαλωσε η κοπελα.
Αυτο φυσικα δεν την κανει λιγοτερο ομορφη κι ακτινοβολα κι ισως ναναι και ακομη ωραιοτερη τωρα.

Τι μου θυμησες...

την καλησπερα μου

ααα τωρα το ειδα...την καλημερα μου μαλλον.

mtryfo είπε...

Απίστευτο, απίστευτο...πόσο χαίρομαι που έγινε πραγματικότητα το όνειρό σου...αγαπημένη φιγούρα του πάγου και όχι μόνο, ξεχωριστή αθλήτρια, κουκλάρα...ας μη συνεχίσω καλύτερα, γιατί νοιώθω ότι παραληρώ!!!

mtryfo είπε...

Για να "μας" θυμίσω και παλιότερη ανάρτησή σου για την ίδια και τα λόγια σου...
Ώσπου εμφανίστηκε η Καταρίνα Βιτ. Ανατολικογερμανίδα, παγοδρόμος, πανέμορφη και για κάποιο άγνωστο λόγο οικεία. Το κακό ήταν πως δεν ήμουν και εγώ γι αυτήν. Ποτέ βέβαια δεν ξέρεις (λες;) Την ερωτεύτηκα.Τώρα βέβαια που βλέπω τη φωτογραφία της στα 42,(και στα 42) δεν πρέπει να ήταν μόνο γι αυτό. Για πρώτη φορά (Θέ μου ας είναι και η τελευταία) ερωτεύτηκα μια γυναίκα από μακριά. Η οποία παρέμεινε μακριά. Πολύ μακριά.

Κοσμογονία!!!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Καλή τύχη Mr. Alle!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"..............................................................."

Βάσκες είπε...

Αν υποψιαστώ πως δεν θα μας πεις τι έγινε, θα πεθάνω!

Μιμης Ζερβος είπε...

επαυξάνω με τον βάσκες και επειδή είμαι κυνικός σου προτείνω να ψάξεις την έκδοση του πλειμποι με τον εν λόγω άγγελο..

aKanonisti είπε...

Σε νιώθω απόλυτα!!!
Δύο φορές μου συνέβει αυτό!!!
Χωρίς να το ελπίζω καν... απλά.. έγινε...
Φυσικά.. δεν έκανα ερωτική εξομολόγηση.. αλλά είπα σε δύο απίστευτα άτομα.. που είχα διαβάσει και θαύμαζα... σκέψεις προσωπικές.. που ήθελα να μοιραστώ μαζί τους...
Καμιά φορά.. η ζωή... είναι τόσο απλόχερη... που σε αποπροσανατολίζει... να την κυνηγήσεις...
Πολύ χαίρομαι... που πήρες τέτοια χαρά....
:-)))

Υ.Γ. Κανα κονέ με τον Evgeni Plushenko παίζει????

mamma είπε...

Απίθανη εξέλιξη!!!! Τι ωραία που κλείνουν μερικοί κύκλοι κάποιες φορές.

Η ιστορία με τον Νηλ Αρμστρονγκ μου ήταν άγνωστη [σ' ευχαριστώ που την ανέφερες]. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια και δε με αφορά κιόλας. Την ευχαριστήθηκα:)))

Nomad είπε...

Αν δεν ήθελες να εξάψεις την περιέργειά μας δεν θα το εκανες ποστ. Οπότε μπες στο παρασύνθημα και λεγε, εκτός κι αν δεν έχεις ευκαιρήσει ακόμα. Εαν δεν το κάνεις, να σου καει το λαπτοπ και να γράφεις με κιμωλία.

:ΡΡΡ

(Σε μισώ ρεεεεεεεεεεεεεεε, κι εγω την είχα ερωτευτεί! Ασε που είναι πιο ομορφη τώρα)

:)))

Unknown είπε...

άλλε μου, πρώτον, έχεις απόλυτο δίκιο να την έχεις ερωτευτεί! αυτή παιδί μου είναι όντως θεά, κι έχει και τόσο ευγενικό χαμόγελο!
με τις ευλογίες μου!
αναμένομεν εις το μπλογκ σου την περιγραφή της ευτυχίας...

athinovio είπε...

η γυναίκα σου το ξέρει?
;)

Κούκος είπε...

Eίναι από τις σπάνιες φορές που συμβαίνει. Πολύ χαίρομαι για σένα φίλε Άλλε!
:))

Sidepap21 είπε...

Χάρμα οφθαλμών Άλλε !!!
Αληθινή Κάρμεν στον πάγο...
Αλήθεια, πως είναι από κοντά ;;;
Καλή σου τύχη φίλε μου ...

. είπε...

Χάθηκες...

Ανησυχώ...

Mήπως της είπες έλα να... και δέχτηκε;;

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!

vasikos metoxos είπε...

!!!!!!!!!!!!

mtryfo είπε...

δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ έχω αρχίσει ν ανησυχώ...αυτή η Katarina κάτι μας τόκανε το παιδί και δεν έχει δώσει σημεία "ζωής" ακόμη....Η ΤΥΧΗ του ΚΑΛΑ κρατεί!
lol

Ο άλλος είπε...

@ Αθηνόβιο
Κουτσομπόλες γυναίκες...Οι πιο σημαντικές λεπτομέρειες είναι αυτές που σε κάνουν καμιά φορά να πιστεύεις πως η ζωή μπορεί να γίνει πιο όμορφη αν την "χτίσεις" πάνω τους. Σε ένα όμορφο ρεστοραν λοιπόν, στο Barist στο Βερολίνο, με δυο μπουκάλια sambli,και μερικά απ τα πιο όμορφα χαμόγελα του κόσμου...

Ο άλλος είπε...

@ Νατασσάκι
Μισώ τα αυτόγραφα. Οι άνθρωποι δεν είναι φωτογραφίες και εικόνες θαυμασμού. Ναι γέλασε. Γελάσαμε .Πολύ. Αυτόγραφο αν επιμένεις, το καλοκαίρι που θα έρθει Ελλάδα...

Ο άλλος είπε...

@ Κυρά του φεγγαριού
Είμαι ένας σπαστικός ορθολογιστής. Δεν πιστεύω στη μεταφυσική. Μερικές φορές όμως , κάποια πράγματα δίνουν την εντύπωση πως συμβαίνουν μετά από μια αδιόρατη, κρυφή συμφωνία μαζί σου. Ήξερα εκεί, το 1984 , πως θα συμβεί.

Ο άλλος είπε...

@ Αύριο είναι μια καινούρια μέρα
Τι σημασία έχει με ποιόν ήρωα ταυτίζεσαι; Αν μπορείς να είσαι εσύ ο ήρωας της ζωής σου

Ο άλλος είπε...

@ Ρούλα
Ποίημα η Καταρίνα ,και το γέλιο της και το μυαλό της μπορώ να σου πω. Θαμπώνει όσο και το χαμόγελό της. Ο πλάτανος ρούλα μου, ο πλάτανος με τις ρίζες του...

Ο άλλος είπε...

@ Ασκαρδαμυκτί
Όπως λέγαμε και με την Καταρίνα "nobody iw perfect"

Ο άλλος είπε...

@ Μαριάνα
Και βέβαια της είπα πως ήμουν ερωτευμένος. Και βέβαια γέλασε. Και βέβαια της είπα πως δεν θέλω πολύ για να το ξαναπάθω...

Ο άλλος είπε...

@ Φαραόνα
Και εμένα μου είχε κακοφανεό όταν είχε κάνει διαφημίσεις για την κοκα κόλα και μερικές εταιρείες ρούχων. Της το είπα μάλιστα. Αλλά ήταν μια εποχή που προσπάθησε απ ότι κατάλαβα να εξαργυρώσει αυτό που είχε όταν όλα γύρω της έπεφταν μαζί με το Τείχος. Παραμένει ωστόσο σοβαρή και επιλεκτική

Ο άλλος είπε...

@ mtryfo
Εδώ είμαι λοιπόν αγαπητή μου σώος και πολλά άλλα που δεν είναι της παρούσης. Μετά το Βερολίνο έπρεπε να ταξιδέψω για δουλειές. Που έγιναν ευκολότερες απ ό,τι αντιλαμβάνεσαι μετά τη συνάντηση με την Καταρίνα.
Είναι σημαντικό να συναντάς κάποιους ανθρώπους που δεν καταρίπτουν την εικόνα τους και πολύ περισσότερο ήταν ένα δικό σου όνειρο.

Ο άλλος είπε...

@ Βιολιστή
Η τύχη είναι μια αποκλειστικότητα των θαραλέων ή των τεμπέληδων. Αυτή είναι η θεωρία μου. Εμένα η ατυχία μου είναι πως δεν είμαι τεμπέλης για να είμαι τυχερός με τον εύκολο τρόπο.

Ο άλλος είπε...

@ Τέρας
Το ό,τι είσαι τέρας το γνωρίζεις. Εγώ θα στο πω; Ευχαριστώ για το άσμα

Ο άλλος είπε...

@ Βάσκες
Κοίτα ρε κάτι κουτσομπόληδες...Μου έμαθε ρε να κάνω παγοδρομίες.

Ο άλλος είπε...

@ Μίμης
Το έχω ψάξει και είναι με μπικίνι παρακαλώ. Στο Στερν η φωτογράφιση είναι πιο προκλητική.Τους αγγέλους τους συγχωρείς

Ο άλλος είπε...

@ Ακανόνιστη
Αν αυτό συμβαίνεοι επειδή τους αντιλαμβάνεσαι όπως όλους τους ανθρώπους είναι καλό. Αν τους θεοποιείς είναι πρόβλημα

Ο άλλος είπε...

@ Μάμμα
Ναι είναι όμορφο να κλείνουν έτσι οι κύκλοι. Και να ανοίγουν άλλοι επίσης όμορφο είναι. Τώρα τελευταία κρατάω γερά στα χέρια τον διαβήτη...

Ο άλλος είπε...

@ Νόμαντ
Ναι είναι πιο όμορφη τώρα. Με αυτή τη λάμψη που έχουν οι γυναίκες που ξέρουν ποιές είναι και τη γοητεία των ανθρώπων που έχουν ξεπεράσει την ανάγκη της εικόνας τους. Ωχ ...τι...έπαθε.. το λαπτοπ.Γαμώτο...

Ο άλλος είπε...

@ Αμπτθα
Η ευτυχία Ελένη μου είναι απλά πράγματα. Μερικές φορές μόνο χαμόγελα. Χιλιάδες άνθρωποι είναι δυστυχισμένοι ψάχνοντας την αόριστη ευτυχία μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούν να οικοδομήσουν τίποτα. Και προτιμούν την ομίχλη της υποτειθέμενη ατυχίας τους. Χαμόγελο λοιπόν. Και αν είναι της Καταρίνας...

Ο άλλος είπε...

@ Αθηνόβιο
Είμαι στην ευτυχή θέση να μην χρειάζεται να το πω σε καμιά γυναίκα μου...

Ο άλλος είπε...

@ Κούκος
Επειδή είσαι πραγματικός μπλογκοφίλος ξέρω πως χαίρεσαι. Και εγώ χαίρομαι που συνέβη

Ο άλλος είπε...

@ Σαιντπαπ21
Από κοντά έχει τη γοητεία που δεν μπορεί να δώσει μια φωτογραφία. Του ανθρώπου που το μάτι του δείχνει πως είναι ζωντανός και έτοιμος να συνεχίσει.Πολλές γυναίκες το χάνουν αυτό προσπαθώντας να γίνουν άλλες ή να γατζωθούν από ανόητα πρότυπα

Ο άλλος είπε...

@ Ανασαιμιά
Χάθηκε γιατί δεν γινόταν αλλιώς.Η αλήθεια είναι πως της τραγούδησα ένα τραγούδι αλλά όχι αυτό...

Ο άλλος είπε...

@ Βασικός Μέτοχος
Και εγώ το ίδιο σχόλιο θα μου έκανα. Τι σου είναι ο άνθρωπος!

νατασσΆκι είπε...

(ήταν πείραγμα, αυτό με το αυτόγραφο, ούτε κι εγώ τα συμπαθώ -από τους ανθρώπους που ξέρω κι αγαπάω, δεν έχω! ;))

Χμμμ... θα έχει και συνέχεια, άρα!!!!
:)))))))))

Καλή βδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Ε τότε,

καλή τύχη λοιπόν.

:)

fpboy είπε...

xμ, κάτι μου λέει πως αυτό το ποστ θα έχει και συνέχεια...
καλησπέρες

Λωτοφάγος είπε...

Πολύ διασκεδαστική η ιστορία με τον Άρμστρογκ, ιδίως αν φανταστεί κανείς την έκφραση αηδίας της κας Γκόρσκι όταν έκανε τη σχετική δήλωση! Θα ήθελα να έβλεπα και την έκφρασή της όταν ο σύζυγος τής το θύμισε το 1969 (σημαδιακός αριθμός)!
Πολύ γλυκιά κι η ιστορία με την υπέροχη Καταρίνα. Χαίρομαι πολύ που πραγματοποίησες το όνειρό σου!

Locus Publicus είπε...

Χαίρομαι φίλε μου που έκανες αυτό που επιθυμούσες. Την όμορφη Καταρίνα την θυμάμαι έντονα να τρέχει στον πάγο. Εφηβεία θαρρώ. Καθορίζει την ψυχοσύνθεση της υπόλοιπης ζωής μας. Που τώρα τόσο τρυφερά περιγράφεις. Καλό σου Φθινόπωρο!

Meropi είπε...

Άλλε μου καλημέρα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε.
Αν κατάλαβα καλά (γιατί είμαι και λίγο αργόστροφη) τη συνάντησες την Καταρίνα σου και της είπες αυτά που ήθελες να της πεις. Θα στο χαλάσω όμως λίγο το όνειρο. Όταν είδα τη φωτογραφία της Καταρίνας πάνω, σκέφτηκα ποια είναι αυτή η καλοβαλμένη Τραβεστί??? Χα χα χα!

Μιμης Ζερβος είπε...

Τι έγινε τελικά?σε τι στάδιο είμαστε?

maya είπε...

την ήξερα την ιστορία του armstrong
αλλά πάλι την διάβασα
και πάλι δεν με νοιάζει αν είναι αλήθεια.

κι αν δεν πιστεύαμε στα τρελλά
θα τολμούσαμε τα όνειρα?

καλημέρα
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
:)

Hypocrite lecteur είπε...

Καταρχάς καλησπέρα σε ένα πολύ όμορφο blog. Και με φόβο να γίνω σπαστικός

http://www.snopes.com/quotes/mrgorsky.asp

Αλλά ποιος αλήθεια δεν ερωτεύτηκε κάποια στιμή το πλάσμα αυτό. Στα αλήθεια ή στη σφαίρα του κ. Γκόρσκυ, όπως λέει εδώ ο Άλλος.