Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Mal du depart


Θέλω να είμαι ο εγωισμός σου
να μην με διώχνεις, να μαι δικός σου.
Θέλω να είμαι έρωτας πόνος
να μαι μαζί σου κι ας είμαι μόνος.

Θέλω να είμαι δίψα κι αρμύρα
σ ένα ταξίδι που λένε μοίρα.
Θέλω να είμαι στην τρικυμία
πάνω στα χείλη σου, σταγόνα κρύα

Σβήσε τα φώτα κι αγκάλιασέ με
σβήσε τα φώτα να χαθούν οι σκιές
σ ένα σου όνειρο δειλά χωρεσέ με
να γελάσω να κλάψω
να χεις κάτι να λες.

Θέλω να είμαι όλες οι λέξεις
τα λάθη όλα για να τ αντέξεις.
Θέλω να είμαι σαν αμαρτία
να μαι η συγνώμη που χει λατρεία.

Σβήσε τα φώτα κι αγκάλιασέ με
σβήσε τα φώτα να χαθούν οι σκιές
σ ένα σου όνειρο δειλά χωρεσέ με
να γελάσω να κλάψω
να χεις κάτι να λες.

37 σχόλια:

Giorgos Varvakis είπε...

Άλλος για ... μελοποίηση!!!
Καλό απόγευμα φίλε μου

Masterpcm είπε...

Θέλεις να είσαι εκεί...

κι ας μην είσαι πουθενά...

Μα τόση οπισθοχώρηση πιά...

Δεν ξέρω τι αξίζει και τι όχι, έχω πάψει να ξέρω.

Καλή εβδομάδα (έστω και με σβηστά φώτα).

fpboy είπε...

ωραίος.
μακάρι να τα έχεις όλα αυτά.

truth around us......... είπε...

thelis to ego na eisai esi kai to esi na einai ego...ma de iparxei megaliteri desmeusi apo auto ...megaliteri oloklirosi...ta filia mou olokliromena

. είπε...

Το ΄χεις μωρέ Άλλε!
Το 'χεις...
πανάθεμά σε!(δε με λυπάσαι...)

ΖΑΜΙΡΑ είπε...

... θα ξαναβρεθείτε μια μέρα και τότε όλα τα βράδια κι όλα τα τραγούδια θα΄ναι δικά σας...
...Κι όταν δεν πεθάνει ο ένας για τον άλλον θα είστε κιόλας νεκροί...


Φ

marianaonice είπε...

"...να χεις κατι να λες..."
Αξίζει άραγε τον κόπο;;
Μάλλον αξίζει κι ας πονάει!

Φοβερόοο!!
Συγχαρητήριααα!!
:)))

Ο άλλος είπε...

@ Gvarvakis

Άλλος αντί ...άλλων φίλε μου. Καλή σου μέρα

Ο άλλος είπε...

@ Masterpcm

Καμιά φορά τα πολλά θέλω είναι η αδυναμία μας να πούμε τι ακριβώς θέλουμε. Αν το έχεις μικρός μπορεί να είσαι κακομαθημένος. Αν το αποκτήσεις μεγάλος μπορεί να γίνεις και ποιητής. Εγώ είμαι κακομαθημένος. Κακομαθημένος του...έρωτα

Ο άλλος είπε...

@ Fpboy

Πειράζει απλώς να τα κάνω τραγούδι;

Ο άλλος είπε...

@ Truth

Δεν ξέρω κανένα έρωτα να μην είναι δέσμευση. Και ξέρω κάτι έρωτες που όταν πεθαίνουν γίνονται δεσμά...

Ο άλλος είπε...

@ Ανασαιμιά

Καλώς την την ανάσα. Θα περάσω άργησα το ξέρω...Το χω; Μα τι λες τώρα; Αν υποψιαστώ πως σε κάτι είμαι πλούσιος θα αρχίσω να κάνω εκπτώσεις. Και δεν το θέλω

Ο άλλος είπε...

@ Ζαμίρα

Καλώς ήρθες στο τσαρδί μου. Έτσι λέει ο Λειβαδίτης.Ευτυχώς.Μερικές φορές καταλαβαίνω γιατί οι ποιητές γίνονται αυτόχειρες. Γιατί δεν αντέχουν να τους ...χρησιμοποιούν

Ο άλλος είπε...

@ Μαριάνα

Γειά σου πατρίδα. Σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για τα καλά σου λόγια. Εγώ ο ιδιότροπος του έρωτα...

Ανώνυμος είπε...

Πνευματική άσκηση:

"Δε φτάνει μόνο να θέλεις, πρέπει να μάθεις και να διεκδικείς"
Τελικά μήπως όταν δηλώνει κάποιος:
"θέλω" είναι ως να "διεκδικώ;"

Αφιερωμένο:
http://www.youtube.com/watch?v=ARxNbklxGmc&feature=related

. είπε...

Θα περάσεις;!;! 'Αργησες;!;!

Το γαρ πολύ του έρωτος γεννά και...αμνησία! :P

ΖΑΜΙΡΑ είπε...

Μη βγάζεις συμπεράσματα, Αλλε μου. Μη βιάζεσαι... Καλημέρα...

Ο άλλος είπε...

@ Περί πλάνης

Μ αρέσουν οι πνευματικές ασκήσεις,αλλά αυτή αγαπητή μου (ή κάνω λάθος) είναι μάλλον συναισθηματική. Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Προφανώς και το mal du depart (η λύπη του ταξιδιού ή της φυγής) είναι "ο ιδανικός και ανάξιος εραστής" του Καββαδία

Ο άλλος είπε...

@ Ανασαιμιά

Πέρασα,διάβασα αλλά κάτι γίνεται στο μπλογκ σου και δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο. Ιδανικός και...ανάξιος βλέπεις. Θα προσπαθήσω αργότερα

Ο άλλος είπε...

@ Ζαμίρα

Αγαπητή μου εγώ δεν βιάζομαι.Η ζωή είναι λίγη. Και η ανοησία την κάνει να μοιάζει λιγότερη

ΖΑΜΙΡΑ είπε...

Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν πράγματα (ανοησίες), άλλοι που βλέπουν να γίνονται κι εκείνοι που αναρωτιούνται τι έγινε!!!

. είπε...

Είχες περάσει 'Αλλε μου και άφησες σχόλιο σου απάντησα με μια αφιέρωση.Γι αυτό και το παραπάνω σχόλιό μου. Αλλά οκ δικαιολογημένος...:)

'Οσο για το πρόβλημα που έχεις και ζορίζεσαι να αφήσεις σχόλιο μήπως χρησιμοποιείς ακόμα τον internet explorer και όχι τον firefox; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση μόνο μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα.Δεν μου έχει αναφερθεί αυτό από κανέναν άλλον.
Καλό σου βράδυ!

Ο άλλος είπε...

@ Ανασαιμιά

Εντάξει, είπαμε δεν τα έχω χάσει...εννοούσα το δεύτερο σχόλιο που σου άφησα. Για το τραγούδι να ξέρεις ότι το ακού έως και 10 φορές τη μέρα. Ελευθερίου βλέπεις

Ο άλλος είπε...

@ Ζαμίρα

Μα για την δική μου ανοησία μιλούσα! Ανήκω εμφανώς στην πρώτη κατηγορία που περιγράφεις.

νατασσΆκι είπε...

Θέλω να είμαι έρωτας πόνος
να μαι μαζί σου κι ας είμαι μόνος.


(τα 'χουμε πει αυτά: αν τα καταφέρεις, λες και σε μας τον τρόπο, ναι; Τι, γι' αυτό είναι οι φίλοι! ;) )

Πολύ όμορφο :)

Καλημέρα.

Ο άλλος είπε...

@ Νατασσάκι

Όλοι είμαστε ανεκπαίδευτοι στον έρωτα. Γι αυτό υπάρχει η ποίηση. Κάτι σαν άσκηση

Κούκος είπε...

Ποιος είπε ότι στις μέρες μας οι ομοιοκαταληξία έπαψε να δίνει διανάντια; Ε; Ποιός;

Άμα σε μεταμορφώνει έτσι ο έρωτας, μου φαίνεται ότι δεν έχω ερωτευθεί ποτέ.

Ο άλλος είπε...

@ Κούκος

Σημασία έχει να είμαστε ομοιοκατάληκτοι με τον εαυτό μας. Σε ευχαριστώ one more που λέμε και στο νησί

tzonakos είπε...

Ε ;;; Δικό σου το ποίημα ;
Θα μας τρελάνεις, πανέμορφο, εξαιρετικό.
Στον τίτλο λέει depart.
Οι φτωχές μου γνώσεις σε ξένες γλώσσες λένε οτι αυτο σημαίνει "αναχώρηση".
Μεσα δεν την αναφέρεις καθόλου την αναχώρηση. Ομως μιλάς σαν να φεύγεις.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Μικρές ευτυχισμένες δυστυχίες, αυτοί οι αποχωρισμοί...

Coco είπε...

γλυκό

πωπω μην τα διαβάζω αυτά νύχτα κι έχω πιει ένα σκέτο σαν της φωτό

Ο άλλος είπε...

@ Τζονάκο

Είναι φράση του Καββαδία. Ο τίτλος του γνωστού τραγουδιού "θα μείνω πάντα ιδανικός κι ανάξιος εραστής". Σημαίνει η θλίψη της αναχώρησης. Φεύγω; Όταν πρέπει νομίζω...

Ο άλλος είπε...

@ Βιολιστή

Όλα είναι δρόμος...

Ο άλλος είπε...

@ Coco

Καλώς ήρθες. Σκέτο; Ένα; Κάτι κάνεις λάθος

tzonakos είπε...

Oύπςςς ... πιάστηκα αδιάβαστος, δεν το ήξερα.

Coco είπε...

Όχι ένα στα σωστά και πολύ ήταν!

Ανώνυμος είπε...

θελεις να σαι ολες οι λεξεις..............

αυτο κραταω.
κυριως αυτο.