Είμαι πόρνος. Μόνο σας παρακαλώ Άγοι Πατέρες, μην το πείτε στη μάνα μου που πιστεύει πως μεγάλωσε έναν τίμιο και αξιοπρεπή άνθρωπο. Είχα πολλές σχέσεις εκτός θρησκευτικού γάμου, και για σας έχω κάνει πορνεία. Δεν θυμάμαι αλήθεια, κανένας να με πλήρωσε για τις σχέσεις που είχα στη ζωή μου, παρά μόνο με αγάπη.
Δεν πιστεύω πως υπάρχει άλλη ζωή, παράδεισος και κόλαση, αλλά αν υπάρχει εγώ θα είμαι στον παράδεισο. Γιατί την κόλαση την έχετε reserve εδώ και δυό χιλιάδες χρόνια.
Εσείς που ποντάρετε στην μεταφυσική αγωνία του αγνώστου, για να οικοδομήσετε έναν απειλητικό κόσμο, γεμάτο δαίμονες, ενοχές, τέρατα, τιμωρίες αλλά τίποτα καλό. Ακόμα και το καλό, αυτό που ονομάζετε καλό, προαπαιτεί εξευτελισμό, ταπείνωση, αίμα. Για να μην μιλήσουμε για υποκρισία. Αλήθεια Άγιοι Πατέρες ο Θεός γίνεται καλός μαζί μας , αν κάψουμε μερικά γραμμάρια παραφίνης και ένα φυτίλι;
Αφήστε τον Θεό στην άκρη. Στ όνομά του, στήσατε Ιερές Εξετάσεις, βυζαντινές ίντριγκες, αγχόνες και μια μεγάλη βιομηχανία που αλέθει φόβο και παράγει χρήμα.
Λέτε πως έχετε τόσες μεγάλες διαφορές με τις άλλες θρησκείες, για τις οποίες είσαστε έτοιμοι να πέσετε στην πυρά ή να ρίξετε τους άλλους (το δεύτερο το προτιμάτε είμαι βέβαιος).
Γιατί όμως μέσα στις τόσες διαφορές σας, είσαστε όμοιοι σε ό,τι διαιωνίζει την κυριαρχία σας; Εξασφαλίζετε την θρησκευτική σας πελατεία όταν οι άνθρωποι είναι βρέφη και ασυνείδητοι. Έτσι μεγαλώνουν θεωρώντας φύση τους την συγκεκριμένη θρησκεία. Δεν τολμούν να την αμφισβητήσουν γιατί έχετε περάσει στο υποσυνείδητό τους την τιμωρία που θα είναι το αποτέλεσμα της αμφισβήτισης. Δεσποτάδες, μουλάδες , ραβίνοι, εκπροσωπείτε το Θεό, αλλά η δύναμή σας πηγάζει αποκλειστικά από την χρήση της τιμωρίας ως απειλή, από την ύπαρξη του διοβόλου δηλαδή.
Λέτε πως ο Θεός δεν παρεμβαίνει στους ανθρώπους αλλά τους βάζετε να δίνουν περιουσίες και να κάνουν τάματα για να έχουν την εύνοιά του. Δεν ταυτίσατε ποτέ τον καλό άνθρωπο με τη γνώση, την αξιοπρέπεια, την προσφορά, την κοινωνική ανησυχία, αλλά με τον ταπεινωμένο, τον άβουλο τον θρησκόληπτο, τον σκοταδιστή.
Η πνευματικότητά σας δεν περιορίστηκε ποτέ στη λάμψη του φωτοστέφανου αλλά ένοιωθε άνετα με αυτή του χρυσού. Δεσποτάδες, μουλάδες, ραβίνοι. Οι διαφορές σας είναι στο εποικοδόμημα. Στη βάση έχετε χτίσει με τα ίδια υλικά.
Για να μιλήσουμε μόνο για τα γενικά, και να μην πάμε στα ειδικά. Στο τι είναι πορνεία και τι σχέση έχετε μαζί της. Και με την παιδεραστία,την παιδοφιλία, τις παρτούζες στα μοναστήρια,και τον εκμαυλισμό νέων ανθρώπων.
Εγώ ο πόρνος στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, πλήρωσα και πληρώθηκα με αγάπη. Μόνο. Νομίζω πως κάτι τέτοιο θέλει ο Θεός αν υπάρχει. Εσείς στις σχέσεις σας με το Θεό και με τους ανθρώπους;
Όπως έλεγε και ένας παπάς στο κατηχητικό, η μαλακία τυφλώνει. Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν βλέπετε πέρα από τη μύτη σας.
ΥΓ Επειδή δεν τα πάτε και τόσο καλά με την Ιστορία, (δεν σας βολεύει και σας εκθέτει) ο θρησκευτικός γάμος ήταν το αποτέλεσμα της συναλλαγής ενός αυτοκράτορα του Βυζαντίου με τους δεσποτάδες. Τον επέκριναν για τις εξωσυζυγικές του σχέσεις, και αυτός για να τους κλείσει τα στόματα, τους έδωσε το δικαίωμα να ορίζουν τα των σχέσεων των ανθρώπων με θρησκευτικό τρόπο (και με το αζημίωτο τότε και πάντα). Μέχρι τότε ο γάμος ήταν μια πολιτική τελετή
Επίσης να σας θυμίσω, πως όταν ο αγαπητός στην Ιεραρχία Γεώργιος Παπαδόπουλος (ναι αυτός της Επαναστάσεως), με νόμο που διήρκησε μία νύχτα και μόνο γι αυτόν, χώρισε τη γυναίκα του και παντρεύτηκε την γκόμενά του Δέσποινα, δεν ήταν πόρνος αλλά ευλογημένος από εσάς.
21 σχόλια:
Καλό σου βράδυ Άλλε μου,
τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται τελικά! Έχουμε αναρτήσει το ίδιο θέμα!
Τέτοια ακραία φρασεολογία (πορνεία) δεν την περίμενα από (υποτιθέμενους) πνευματικούς ανθρώπους!! Και ειδικότερα δεν περίμενα αυτό από τον Αρχιεπίσκοπο ο οποίος την περασμένη εβδομάδα είχε εμφανιστεί μετριοπαθής και μάλιστα "εξέφρασε το σεβασμό του στους πολίτες που αναζητούν ξεχωριστά από την Εκκλησία τους τρόπους να ρυθμίσουν τη ζωή τους".
Πού πήγε όλος αυτός ο σεβασμός;; Τον έφαγαν οι υπόλοιποι Άγιοι;;;
Καλό βράδυ Αλλε είδα τα post σου αλλού και ακολούθησα τα ίχνη σου.. Καλή δουλειά
@Meropi
Νομίζω πως ναι, ο Αρχιεπίσκοπος μειοψήφισε.
@ο αλλος
Πόρνε, ζητάς και τα ρέστα. Καλά σε πληρώσανε με αγάπη αλλά η αγάπη δεν τρώγεται. Ζήτα και συ το κατιτις σου.
;)
Όπως πάντα η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο!!! Τι να πω, και εγώ είμαι πόρνη αφού έχω 20 χρόνια πολιτικού γάμου και το παιδί μου τι είναι; μπάσταρδο; Και αυτά να τ΄ ακούει κανείς από αυτούς που θέλουν να θεωρούνται πνευματικοί άνθρωποι!!!
΄Οσο κι αν χτυπηθούν κάτω, ο νέος θεσμός θα επικρατήσει! Τους κόβει έσοδα, βέβαια, γι'αυτό και θα τον καθυστερήσουν όσο μπορούν! Πολύ ωραία τους τα λες!
Πάντως ή μαλακία κατα το ανεκδοτον δεν τυφλώνει αλλά ...φαίνει.
-Τι;
-φαίνει !
-τι,πιό δυνατά.
Κου-φαί-νει!
Ειναι τελικα μεγαλοι καραγκιοζιδες αυτοι που εκπροσωπουν τη θρησκεια μας....
Άλλε, καλημέρα.
Εξαίρετο!!!!
Σέβομαι τους ανθρώπους που πιστεύουν, όπου πιστεύουν, κι επενδύουν στη πίστη τους, όσο απεχθάνομαι τους δήθεν εκπροσώπους των θρησκειών.
@Μερόπη μου,δεν υπάρχει πιο συντηρητικός και ισχυρός μηχανισμός από την Εκκλησία. Ο αρχιεπίσκοπος, απ όσο μπορώ να καταλάβω, στον αντίποδα του μέχρι σήμερα μουτζαχεντινισμού Χριστόδουλου, επιθυμεί έναν διακριτό ρόλο της Εκκλησία. Θα μπορέσει όμως να αντιπαρατεθεί με το σύστημα των σκοταδιστών, που τρέφεται απ αυτή την άρρωστη σχέση εκκλησίας και κράτους; Είναι ένα ερώτημα. Νομίζω πως αυτό πρέπει να γίνει θέμα των πολιτών κάποια στιγμή και όχι των παπάδων
@ Καταγγελίες. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.Οι άνθρωποι δεν πρέπει να φοβούνται τις απόψεις-όποιες και αν είναι- αλλά τους ανθρώπους χωρίς άποψη
@Βάσκες. Είναι αργά πολύ αργά για να ζητήσω το κατιτίς μου. Άσε που ο έρωτας μ αρέσεινα έχει αυτό το παίδεμα της καρδιάς και όχι της τσέπης.
@ Μαριάννα Από τότε που κατάλαβα τον κόσμο, παλεύω να βρω σε αυτούς τους ανθρώπους κάποια ίχνη πνευματικότητας. Βρίσκω μόνο το πνεύμα του μίσους. Στους διαφορετικούς, σε αυτούς που αναζητούν, σε αυτούς που έχουν άποψη. Πού βοήθησαν την χώρα αυτή; Τους θυμάμαι να ευλογούν Παττακούς, δοσίλογους και φασίστες
@ Λωτοφάγε, το πρόβλημά τους δεν είναι τα έσοδα μόνο. Είναι η πρόοδος. Φοβούνται ενστικτωδώς την πρόοδο γιατί ξέρουν πως εμπεριέχει την κατάργησή τους.
@ Αθεόφοβε τι είπες; Τι; Δεν ακούω...
@Πρέζα, είμια συχνός επισκέπτης σου. Διαφωνώ αρκετές φορές με το ότι επιλέγεις να σταθείς στα άκρα μιας θέσης, αλλά μ αρέσει η μαχητικότητά σου και το θάρρος σου.
@Βάσσια Η πίστη του κάθε ανθρώπου και η άποψή τους είναι ιερή. Αλλά η κάθε πίστη και η κάθε άποψη. Όχι μόνο η δική μας.Δεν νομίζω λοιπόν πως η ιερότητά τους έχει πίστη ή άποψη. Επάγγελμα απλώς
Να τι ηθελα παντα να πω στον Θεολογο του σχολειου και δεν τα είχα τοτε προχειρα!
Απιστευτη η αποσταση τους απ την πραγματικοτητα!Θα παει χαμενος κι ο λαικισμος του μακαριστού που ειχε φερει νεα πελατεια στο "μαγαζί"...
Η όλη στρατηγική του Ανθιμου είναι να διατηρήσει το κλίμα της διχόνοιας πάνω στο οποίο κυβερνά επι του παρόντος. Τίποτα βέβαια δεν πρόκειται να γίνει, η ένταξή μας στον ανοιχτό κόσμο συνεπάγεται και φιλελευθεροποίηση. Καλά κάνεις και τους κράζεις. Γιατί είναι γελοίοι.
-Θα μπορούσε βέβαια να υπάρξει και δημιουργικός ρόλος για την Εκκλησία. Αλλά θα πρέπει πρώτα να έρθει στο 2008. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην εποχή του Βυζαντίου.
@ Λωτοφάγε, το πρόβλημά τους δεν είναι τα έσοδα μόνο. Είναι η πρόοδος. Φοβούνται ενστικτωδώς την πρόοδο γιατί ξέρουν πως εμπεριέχει την κατάργησή τους.
θα ήθελα να αλλάξω την λέξη πρόοδο με την λέξη εξέλιξη και να ρωτήσω την γνώμη σου για την ονοματοδοσία.
Εννοώ θα βάφτιζες (η έχεις βαφτίσει το παιδί σου;
θα έπαιρνες (η έχεις πάρει)
την ευθύνη να του "στερήσεις" την ιδιότητα του...Χριστιανόπουλου;
Αυτό είναι το επικοινωνιακό ερώτημα που μου προκύπτει από το ποστ
διότι κατά τα άλλα και κουφαίνει και τυφλώνει... και διατηρεί Εξαιρετικές τελετές(πχ επιτάφιος) και μύθο που στοιχειοθετεί κοινή κουλτούρα.Όπως επίσης δεν είναι και λίγες οι φορές που (μέσω κάποιων εκπροσώπων της-μέσα απο το έργο της ζωής τους)
εμφανίζει πνευματικότητα, πίστη, ανιδιοτέλεια και βαθειά γνώση για τα Ανθρώπινα!
Καλημέρα
Φίλε, επίτρεψέ μου να ισχυριστώ ότι ξέρω βυζαντινή και γενικότερα ίσως ιστορία λίγο καλύτερα από εσένα. Έστω, ας μην είναι κι έτσι, άκου όμως το παρακάτω:
Για τον θρησκευτικό γάμο πάντως, το μόνο που έκανε ο Λέων ο Στ΄ήταν να αναγνωρίσει η Πολιτεία την ιερολογία του γάμου (δηλ. τον θρησκευτικό γάμο) ως το βασικότερο στοιχείο νομιμοποίησής του.
Όμως, η ιερολογία του γάμου υπήρχε από αιώνες πριν. Τόσο παλιά που αναφέρεται ήδη στην επιστολή του ιερομάρτυρος Ιγνατίου Αντιοχείας προς Πολύκαρπο, τον 2ο αιώνα: "μετά γνώμης του επισκόπου την ένωσιν ποιούμενοι, ίνα η κατά Θεόν και μη κατ' επιθυμίαν. Πάντα εις τιμήν Θεού γενέσθω" (Ιγνατίου Θεοφόρου, Επιστολή προς Πολύκαρπον, 5ο κεφάλαιο). Το κείμενο μπορείς να το βρεις στο βιβλίο "Οι Αποστολικοί Πατέρες", μετάφρ. Βασ. Μουστάκη, εκδ. Αστήρ,σελ. 218.
Καλό είναι να σεβόμαστε τη φωνή των πηγών και να μην κάνουμε copy-paste από μια κοτσάνα που έγραψε κάποιος ημιμαθής και μετά αρχίζει και κυκλοφορεί ανεξέλεγκτα στο διαδίκτυο .
http://a-ergodes.blogspot.com/
@Μάρκο δεν είπα κάτι διαφορετικό. Στην αχανή βυζαντινή, πολυεθνική και πολιπολιτισμική αυτοκρατορία, ο Λέων ο Σοφός έγινε ο διαμεσολαβητής υπέρ της εκκλησίας. Δηλαδή για να μην κλονίσει τη θέση του,(ως μοιχός με εξώγαμα παιδιά), εκχώρησε στην εκκλησία, την επίσημη τελετουργία του γάμου. Για λόγους επικράτησης στην ρωμaική αυτοκρατορία, ο Μέγας Κωνσταντίνος, είχε κάνει ένα άλλο deal. Έκανε θρησκεία της επικράτειάς του, την ανερχόμενη χριστιανική θρησκεία. Εν ολίγοις, αυτά που μετά από 1600 χρόνια, τα θεωρούμε αποτέλεσμα θρησκευτικότητας ή μεταφυσικής ανάγκης, δεν ήταν παρά νόμοι, συμμαχίες, συμφωνίες χωρίς τίποτα το ιερό.
@ Ψουξ Η σψστή λέξη είναι εξέλιξη πραγματικά. Τα τελετουργικά έχουν τη σημασία τους, στοιχειοθετούν κοινή κουλτούρα, είναι εκπληκτικά, δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτά, αλλά δεν παύουν να είναι η συνήθεια μας. Ανάλογη άποψη έχει ένας αφρικανός ο οποίος προχωρά στο τρύπημα των χειλιών του για να είναι συμβατός με την δικιά του θρησκεία. και επίσης πιστεύει πως είναι η μόνη αληθινή. Η πνευματικότητα είναι στοιχείο κάποιων ανθρώπων τη ςκκλησίας , αλλά όχι της ίδιας τηες Εκκλησίας
@ squarelogic Έχουμε ευθύνη όλοι μας στο να προχωρήσει ο διαχωρισμός εκκλησίας και κράτους. Δεν είναι θέμα των παπάδων αλλά των πολιτών
@locus η εκκλησία ας παίζει όποιον ρόλο σχετίζεται με την μεταφυσική αναζήτηση του ανθρώπου. Αν όμως την έχει. Αν όχι ας τον αφήσει να πορευτείθ με τον τρόπο που επιλκέγει ο ίδιος. Η εργολαβία του κράτους υπέρ της εκκλησίας ζημιώνει τους πάντες
Συμφωνώ.
Αλλά χωρίς να θέλω να φανώ φορτικός
δεν απάντησες το επικοινωνιακό μου ερώτημα.
Φυσικά δεν έχεις καμία υποχρέωση!!Επανέρχομαι μόνο γιατί όλα τα άλλα ήμουν σίγουρος πως θα μας έβρισκαν σύμφωνους!!Με την υποθετική ερώτηση που σου έκανα ήθελα να δω πόσο κοντά θεωρείς την "κατάργηση τους",και την στάση σου απέναντι στην υποχρέωση μας η όχι να την επιταχύνουμε αγνοώντας μια παράμετρο που αυτή τουλάχιστον την στιγμή είναι ζωντανή.
ΥΓ. δεν νομίζω πως είναι υποχρεωμένος κανείς να απαντάει σε όλα τα σχόλια που δέχεται.
Έχω βαφτίσει παιδί μου με όνομα χριστιανικό, στα πλαίσια πάντα μιας παράδοσης. Δεν είναι μόνο η χριστιανική παράδοση αλλά και η παράδοση της οικογενειακής ονοματοδοσίας.Επίσης συμμετέχω σε τελετουργικά πάντα με την ίδια αντίληψη. Δεν νομίζω πως οι αλλαγές,ή οι κοινωνικές απαιτήσεις και η αποκατάσταση του ρόλου του πολίτη πρέπει να ξεκινήσουν από την άρνηση του πλαισίου μέσα από το οποίο παραδοσιακά λειτουργούμε. Άλλωστε δεν είναι πρόβλημα αν σε λένε Χρήστο ή Πάτροκλο, αλλά αν μπορείς να λειτουργείς με τα δικαιώματα που πρέπει να έχει ο πολίτης μιας ελέυθερης χώρας.
"αλλά και η παράδοση της οικογενειακής ονοματοδοσίας."
Καταλαβαίνω.
σ' ευχαριστώ πολύ-καλό βράδυ.
Τελικά το πρόβλημα είναι ο φόβος τους μήπως μειωθεί το μερίδιο συμμετοχής τους στη νομή της εξουσίας.
Τότε και μόνο "ξεσηκώνονται" και όχι φυσικά σε περιπτώσεις όπως του Παπαδόπουλου με τη Δέσποινα ή άλλες παρόμοιες που πληθώρα έχει να επιδείξει η Ιστορία. Τότε φυσικά "μελετούν" και κάνουν την πάπια.
Όσον αφορά την ονοματολογία, τα έθιμα και την τελετουργία που συνδέονται με τη θρησκεία αποτελούν μέρος της λαϊκής παράδοσης και χάνουν το θρησκευτικό συμβολισμό τους.
Μ' άρεσε πού 'κατσες κι εγραψες ολόκληρο κατεβατό με σοβαρά επιχειρήματα για μιά γελοία υπόθεση.
Σωστές οι θέσεις, λάθος η χρήση τους:
Λένε τα κείμενά τους:
«Μη δότε τα άγια τοις κυσί, μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων».
Αν τό είχες θυμηθεί, δεν θα κόπιαζες τόσο.
Έχω κι εγώ ένα καλό ανέκδοτο για την ...μακακία και τους εξομολογητές.
Μόνο με e-mail όμως, δεν τά μπορώ αυτά δημόσια.
Κι ένα τελευταίο: Για ρώτα τον Λουλούδιμο που ακριβώς στις Γραφές και τα πατερικά κείμενα γράφεται το ...«μεταθετόν» των μητροπολιτών;;;
Διότι για να "πιάσει" αυτός την πλούσια Θεσσαλονίκη από την φτωχή Αλεξανδρούπολη έγινε όλη η φασαρία μεταξύ Πατριάρχη και Χριστόδουλου: Φοβόταν ότι δεν θα εγκρίνει τον πίνακα των εκλογίμων που εμπεριείχε και ...μετάθεση.
Άντε γειά...
Πάω για Λαζόπουλο τώρα.
Ν.
gia οσους πιστευουν στην κολαση και στον παραδεισο
www.arelis.gr
periexei ερωτονομικον και μεταξυ ενδοκοσμικου και υπερβατικου
Δημοσίευση σχολίου