Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

ΖΗΤΩ ΤΟ ΞΑΝΘΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Μέρα λοιπόν που είναι ζήτω το Έθνος.
Αυτό το οποίο αφού μέθυσε με το αθάνατο κρασί του 21, δεν ξέρει πια τι κάνει.Το τιμημένο Έθνος των ελλήνων, που δεν πρόκειται ποτέ να αφήσει τη χώρα να την κάψουν άλλοι, να την εξαπατήσουν άλλοι, να την μολύνουν άλλοι,να την αφελληνίσουν άλλοι. (αυτό το τελευταίο επειδή είναι δύσκολο ζητήθηκε η συνδρομή της κυβέρνησης η οποία κατέβηκε στον εθνικό αγώνα με το ασφαλιστικό για να μην φάνε τα λεφτά της πατρίδος οι γέροι)
Ζήτω το αθάνατο γένος των ελλήνων. Αυτό που περνά τα φανάρια με κόκκινο (ένδειξη μη υποταγής στον κατακτητή που κυβερνά τη χώρα), μπαίνει μπροστά σου όταν περιμένεις να στρίψεις στα άλλα φανάρια (ένδειξη εξυπνάδας της φυλής),και προσπερνά από δεξιά (ο αιδνιδιασμός του αρματωλού)
Ζήτω το Έθνος των αρματωλών και των κλεφτών. Κυρίως των κλεφτών (της εφορίας, του ΙΚΑ, της Πολεοδομίας)
Τιμή σε αυτούς που είναι ταυτισμένοι με το Έθνος (κατασκευαστές της Εθνικής οδού, διευθυντές της Εθνικής τράπεζας, παίκτες της Εθνικής μπάσκετ αλλά κυρίως στελέχη της Εθνικής Ασφαλιστικής)
Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει(παρά την φιλότιμη προσπάθεια που έχουν κάνει κοτσαμπάσηδες συνεργάτες των Τούρκων, κουκουλοφόροι συνεργάτες των Γερμανών και γιάπηδες τσιράκια των Αμερικανών).
Του έλληνος ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει (μονό όμως ναι, Porche Cayen ή έστω Mercedes κάμπριο. Το ζυγό το Fiatακι για λόγους εθνικούς το παίρνει η φιλιππινέζα)
Της ελληνίδος ο τράχηλος,άντε να υπομείνει μισό κιλό μαλλί,πλατινέ,ανωτέρας ποιότητος ασορτί με το αμάξι του έλληνος (τέτοιο είχε και η Μπουμπουλίνα αλλά επειδή εικονίζεται με μαντήλα δεν είναι εμφανές. Μπορεί πάντως να σας το βεβαιώσει η Ντενίση-Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα)

Και για να τελειώνουμε με τα ζήτω και με την πλάκα.
Η ιστορία απέδειξε πως υπάρχουν πάντα δύο Έθνη. Του Λεωνίδα και του Εφιάλτη. Του Κολοκοτρώνη και των κοτσαμπάσηδων. Των ανταρτών και των κουκουλοφόρων. Των χουντικών και των αντιστασιακών. Του καπνεργάτη και του Καρέλια. Του ναυτικού και του εφοπλιστή. Του χρεωμένου στην τράπεζα και του τραπεζίτη. Του Ανθιμοψωμιαδοζουράρη και του Ελύτη. Άλλα συμφέροντα, άλλες επιλογές, άλλη πατρίδα. Όλοι με το Έθνος είμαστε λοιπόν. Γιατί άραγε κάποιοι αισθάνονται και την ανάγκη να φωνάζουν συνέχεια ζήτω;

Και η ΑΛΗΘΕΙΑ

Επειδή μπούχτισα μικρός να ακούω βλακείες και μυθεύματα ας δούμε την αλήθεια.
Πολλοί από τους δοξασμένους του 21 (κυρίως δημιούργημα του Μεταξά και το Παπαδόπουλου) είχαν δάφνες, μόνο για το στιφάδο τους.

Η Επανάσταση του 1821, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο στο Ιάσιο της Ρουμανίας από τον Υψηλάντη

Η πρώτη μάχη στην Ελλάδα έγινε στις 16 Μαρτίου όταν ο Φιλικός Νικόλαος Σολιώτης χτύπησε τούρκους στο Αγρίδι.

Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ουδεμία σχέση είχε με την επανάσταση. Αποκαλεί στα απομνημονεύματά του τους επαναστάτες "χυδαίους και απαίδευτους"

Η Εκκλησία (όχι κάποιοι κληρικοί όπως ο Παπαφλέσσας) επίσης δεν είχαν σχέση με την Επανάσταση. Ο Γρηγόριος Ε, στις 23 Μαρτίου 1821,πλήρης προνομίων από τους τούρκους αφόρισε τους Επαναστάτες για να αποτρέψει τον κόσμο να συμπορευθεί.

Το άναμμα της Επανάστασης έγινε όταν ο Παναγιώτης Καρατζάς, ένας τσαγκάρης Φιλικός, κατάφερε να ξεσηκώσει τον κόσμο και να ελευθερώσει την Πάτρα. Χρησιμοποίησε μάλιστα την βράκα του για λάβαρο. Τον σκότωσαν οι έλληνες κοτσαμπάσηδες τον Αύγουστο γιατί δεν μπορούσαν να ελέγξουν τα πλήθη.

Δεν υπήρξε καμία Αγία Λαύρα. Στις αρχές Μάρτη του 1821, οι κοτσαμπάσηδες και οι προεστοί, συναντήθηκαν στην Αγία Λαύρα για να συζητήσουν τι θα κάνουν με την πρόσκληση που τους είχε απευθύνει ο τοποτηρητής του Χουρσίτ Πασά, να τον συναντήσουν στην Τριπολιτσά, για να τον βοηθήσουν ενάντια στους επαναστάτες. Συμφώνησαν να μην πάνε να κατευθυνθούν στα χωριά τους και να πράξουν κατά συνείδηση. Κάποιοι τελικώς είχαν.

Η 25η Μαρτίου ήταν ουσιαστικά το όνειρο του Υψηλάντη για την Επανάσταση. Πίστευε πως ο συμβολισμός της μέρας θα συνέγειρε τους έλληνες. Επειδή όμως προδόθηκε στους τούρκους, αναγκάστηκε να ξεκινήσει πιο νωρίς στη Ρουμανία.

Ο μύθος της 25ης προέκυψε από τον ομώνυμο πίνακα του Βρυζάκη που ήταν έργο μεταγενέστερο και έδειχνε τον Παλαιών Πατρών να ευλογεί το λάβαρο. Η ζωγραφική την εποχή εκείνη είχε και ένα ρόλο επικοινωνιακό-προπαγανδιστικό. Κάτι αντίστοιχο έγινε με το κρυφό σχολειό

Ζήτω το Έθνος λοιπόν.Αυτό που έκανε όσα μας απέκρυψαν

(Για την ιστορική αλήθεια διαβάστε Γιάννη Κορδάτο. Για μια καλή ενημέρωση, ένεκα των ημερών επισκεφθείτε τον http://atheofovos.blogspot.com)


11 σχόλια:

Nomad είπε...

Σας διάβαζα ακούγοντας (νοητικώς) ως σάουντρακ τους διαχρονικούς Κωλοελληνες του Νιόνιου.

:)

Βάσσια είπε...

Το πρώτο κείμενο!!!!!!

Για τα ιστορικά, έχω λάβει πληθώρα πληροφοριών αυτές τις ημέρες.
Χρειάζομαι χρόνο να αφομοιώσω την "επανάσταση".

Καλησπέρα :-)

tzonakos είπε...

Αναρωτιέμαι πότε αυτές οι αλήθειες θα μπούν στα βιβλία.
Και απ οτι βλέπουμε, θίγεται -σωστά- μία ομάδα της κοινωνίας, η λεγόμενη Εκκλησία.
Οι αρχιπαραμύθες !
Και εγω απο μικρός μπούχτισα με τα ψέμματά τους και ειδικά μετις επιπλήξεις τους οταν είχε κανεις κάποια απορία !
Η Εκκλησία ειναι ο υπεύθυνος για την διαστρέβλωση της Ιστορίας μας.
Προσεχώς θέλω να γράψω και εγω κατι σχετικά.
Προς το παρόν το κείμενό σου ειναι εξαιρετικό θα έλεγα.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε λαός χρειάζεται ΚΑΙ τους μύθους του αλλά εμείς,από ότι φαίνεται,χρειαζόμαστε ΜΟΝΟ τους μύθους…
Είχα διαβάσει (δεν θυμάμαι αν ήταν στον Κορδάτο ή στο Σκαρίμπα) πως στο Μακρυγιάννη, ως ανταμοιβή για την προσφορά του στην επανάσταση, του δόθηκε από το κράτος όλη η περιοχή στην Ακρόπολη,που σήμερα φέρει το όνομά του,ενώ οι απλοί αγωνιστές γυρνούσαν ρακένδυτοι και ζητιάνευαν για να ζήσουν…
Ακόμα,αναφέρεται,πως ο αγράμματος καπετάνιος εξασκούσε και το επάγγελμα του τοκογλύφου!
ΥΓ: Δεν μπορώ,θα την κάνω την ερώτηση σχετικά με τη φωτό: αυτός που κάθεται και κοιτάζει (και που σίγουρα δεν θα είναι Έλληνας,αφού εμείς είμαστε ήμαστε ξανθοί γαλανομάτες),γιατί δεν περνάει απέναντι;
Δεν ξέρει κολύμπι ή δεν έχει το μαγιό μαζί του και φοβάται μη βρέξει τα ρούχα του;
(Ο καθένας με τον καημό του θα μου πεις…).

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς διάθεση αντιδικίας, σου λέω μόνο οτι ο Χουρσίτ πασάς δεν ήταν στην Πελοπόννησο, είχε εκστρατεύσει κατά του Αλή στα Γιάννενα αδυνατίζοντας τις δυνάμεις των Τούρκων στην Πελοπόννησο

αθεόφοβος είπε...

οι αθλιοι γράφει σωστά ότι ο Χουρσίτ πασάς δεν ήταν στην Πελοπόννησο.
Οπως γράφω στο ποστ μου τους κάλεσε ο τοποτηρητής του Χουρσιτ πασά.
Ο Χουρσιτ είχε φύγει για την Ηπειρο στις 6 Ιανουαρίου 1821

mmexer είπε...

Λένε πως η ιστορική αλήθεια για να γραφτεί θέλει πάνω από 100 χρόνια. Αυτοί την ξέχασαν μου φαίνεται!!!

Εύγε για τις πληροφορίες!

Ο άλλος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο άλλος είπε...

Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Ιστορικές αναφορές ακριβείς για τον Καρατζά θα βρείτε στον Βασικό Μέτοχο
@ Άθλιοι+Αθεόφοβε πολύ σωστή η επισήμανση.Διορθώνω

Προς όλους. Θα λείπω στα ξένα για δουλειές. Θα τα πούμε σε μερικές μέρες

vasikos metoxos είπε...

Ωραίο ποστ. Συμπυκνώνει την μαγεία της φυλής.

Καλή επιστροφή.

Λωτοφάγος είπε...

Μα φυσικά ο Χουρσίτ δεν ήταν στην Πελοπόννησο! Η εποχή ήταν η πιο κατάλληλη για την επανάσταση, διότι οι Τούρκοι ασχολούνταν με τον Αλή Πασά, ο οποίος ήθελε να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη και που, παρεμπιπτόντως, στη σχολή πολέμου που είχε φτιάξει στα Γιάννενα φοίτησαν πολλοί άξιοι αγωνιστές!